Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sätt att göra flexet i pjäxan något mjukare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PederL" data-source="post: 1317567" data-attributes="member: 165477"><p>Tack för alla svar och tips! Jag kommer besöka nån lokal shop i Åre och se vad de kan göra med just denna modell. </p><p></p><p>Tipset med ny innersko var också intressant men naturligtvis svider det att köpa en ny innersko, typ Zipfit, för närmare 5000:- när man nyss köpt en sko för 9000:-. </p><p></p><p>Det finns en modell Zero G Scout som har flex 120 men jag valde bort denna främst för att kvaliteten på innerskon skulle vara bättre i Pro modellen, men antar ändå att Technica satt in en mycket lätt innersko för att hålla vikten nere och då påverkar det troligen komfort/prestanda. </p><p></p><p>Ska skriva sedan och meddela vad jag får för råd och eventuella åtgärder hos en bootfitter nere i byn!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PederL, post: 1317567, member: 165477"] Tack för alla svar och tips! Jag kommer besöka nån lokal shop i Åre och se vad de kan göra med just denna modell. Tipset med ny innersko var också intressant men naturligtvis svider det att köpa en ny innersko, typ Zipfit, för närmare 5000:- när man nyss köpt en sko för 9000:-. Det finns en modell Zero G Scout som har flex 120 men jag valde bort denna främst för att kvaliteten på innerskon skulle vara bättre i Pro modellen, men antar ändå att Technica satt in en mycket lätt innersko för att hålla vikten nere och då påverkar det troligen komfort/prestanda. Ska skriva sedan och meddela vad jag får för råd och eventuella åtgärder hos en bootfitter nere i byn! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sätt att göra flexet i pjäxan något mjukare?
Tillbaka
Topp