Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Sätta på griptape!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 115653"><p>Tjena! Har jusst fått min skateboard men hur ska jag på bästa sätt sätta på griptape? Var minst 3 år sen jag senast gjorde så kommer inte ihåg, nått med fil/kniv?</p><p></p><p></p><p>1 dag senare, Så här gjorde jag, och det blev helt perfekt: tog bort skyddet och klistrade dit den, klistra den på kanten så högt upp kanten viker sig, så du får fäste när du ska kickflippa m,m ta sedan en fil, (järna rundfil) och fila efter kanterna jusst så träet syns, sen är det bara att riva bort överflöd.</p><p></p><p>Använd inte kniv/skallpell, är jäkligt svårt och blir oftast mycke flikar in och ut.</p><p></p><p>Ha det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 115653"] Tjena! Har jusst fått min skateboard men hur ska jag på bästa sätt sätta på griptape? Var minst 3 år sen jag senast gjorde så kommer inte ihåg, nått med fil/kniv? 1 dag senare, Så här gjorde jag, och det blev helt perfekt: tog bort skyddet och klistrade dit den, klistra den på kanten så högt upp kanten viker sig, så du får fäste när du ska kickflippa m,m ta sedan en fil, (järna rundfil) och fila efter kanterna jusst så träet syns, sen är det bara att riva bort överflöd. Använd inte kniv/skallpell, är jäkligt svårt och blir oftast mycke flikar in och ut. Ha det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Sätta på griptape!
Tillbaka
Topp