Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
sätta på telisbindning på ett par Ski Logik?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 810845" data-attributes="member: 47499"><p>Utan att ens ha känt på ett par Howitzer så skulle jag slänga på telisbinding på dom och sen låta gotamaorna stå och damma i garderoben alternativt sälja för lite öl pengar när man ska på afterski. Fast åker du hellre med fast häl så skulle jag nog göra tvärt om. Skulle nog även se till att använda howitzern som varjedag skida för att slippa släpa med mig något annat. Allt detta utan att ens ha känt på skidan, men jag är sugen. Mer sugen på bomb squad dock, hade jag haft råd så hade jag riskerat att köpa grisen i säcken och slängt på ett par HH och kört den som varje dag skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 810845, member: 47499"] Utan att ens ha känt på ett par Howitzer så skulle jag slänga på telisbinding på dom och sen låta gotamaorna stå och damma i garderoben alternativt sälja för lite öl pengar när man ska på afterski. Fast åker du hellre med fast häl så skulle jag nog göra tvärt om. Skulle nog även se till att använda howitzern som varjedag skida för att slippa släpa med mig något annat. Allt detta utan att ens ha känt på skidan, men jag är sugen. Mer sugen på bomb squad dock, hade jag haft råd så hade jag riskerat att köpa grisen i säcken och slängt på ett par HH och kört den som varje dag skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
sätta på telisbindning på ett par Ski Logik?
Tillbaka
Topp