Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
sätta på telisbindning på ett par Ski Logik?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="visu" data-source="post: 811076" data-attributes="member: 84020"><p>Somebody, jag kommer använda de som 'varje dag' skida, eller enda telemark iaf. Allmänt hatisk mot völkl/gotaman eller är den erkänt dålig som telis skida?</p><p></p><p>HH bindning? </p><p></p><p>Behöver förövrigt råd på bindning, körde med G3 X-race på sethen, inte allt för nöjd med dom.. är iofs den enda 'riktiga' telisbindningen jag kört med, men kändes lite fladdrig och instabil? Kanske mest berodde på mig :P När jag säger instabil så menar jag i horisontell led, lite som att tån inte var tillräckligt pressad neråt/fastklämd av bindningen.</p><p></p><p>kör på scarpa t1</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="visu, post: 811076, member: 84020"] Somebody, jag kommer använda de som 'varje dag' skida, eller enda telemark iaf. Allmänt hatisk mot völkl/gotaman eller är den erkänt dålig som telis skida? HH bindning? Behöver förövrigt råd på bindning, körde med G3 X-race på sethen, inte allt för nöjd med dom.. är iofs den enda 'riktiga' telisbindningen jag kört med, men kändes lite fladdrig och instabil? Kanske mest berodde på mig :P När jag säger instabil så menar jag i horisontell led, lite som att tån inte var tillräckligt pressad neråt/fastklämd av bindningen. kör på scarpa t1 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
sätta på telisbindning på ett par Ski Logik?
Tillbaka
Topp