Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Prylar
Video
Foto
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Scarpa t1 race
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskar_Nft" data-source="post: 1051941" data-attributes="member: 28877"><p>Nu var det iofs några år sedan jag köpte nya pjäxor men min erfarenhet kan kanske vara värd att ha i åtanke. När jag skulle köpa nya pjäxor hade jag de gamla blå T2 pjäxorna, osäker på årsmodell och var väldigt nöjd med passformen på dem. Jag var helt inställd på att det skulle bli ett par nya T1/T1 race, men de satt inte alls bra. Så valet föll tillslut på ett par Garmont Voodoo(Nuförtiden Scott) som satt mycket bättre på <strong>min</strong> fot. </p><p>Svårt att ge generella råd då alla fötter ser olika ut. Om du inte har möjlighet att testa pjäxorna (vilket tyvärr kan vara svårt i Sverige), var inställd på att du eventuellt får skicka tillbaka dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskar_Nft, post: 1051941, member: 28877"] Nu var det iofs några år sedan jag köpte nya pjäxor men min erfarenhet kan kanske vara värd att ha i åtanke. När jag skulle köpa nya pjäxor hade jag de gamla blå T2 pjäxorna, osäker på årsmodell och var väldigt nöjd med passformen på dem. Jag var helt inställd på att det skulle bli ett par nya T1/T1 race, men de satt inte alls bra. Så valet föll tillslut på ett par Garmont Voodoo(Nuförtiden Scott) som satt mycket bättre på [b]min[/b] fot. Svårt att ge generella råd då alla fötter ser olika ut. Om du inte har möjlighet att testa pjäxorna (vilket tyvärr kan vara svårt i Sverige), var inställd på att du eventuellt får skicka tillbaka dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Scarpa t1 race
Topp