Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Schweiz, gamla minnen från 2004
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dutchess" data-source="post: 228603"><p>Fy , inte lägga ut såna här underbara filmer!</p><p></p><p>Edit: Nu har jag sett klart! *flina*</p><p>Åååh,jag vet inte var jag ska börja.... den här filmen var... fantastisk! Den berörde! jag blev direkt toksugen på att åka, jag blev verkligen påverkad!</p><p></p><p>Anledning 1: Musiken -den gör otroligt mycket. Den här musiken gör mig åksugen, lycklig och glad </p><p>Anledning 2: Vädret!-öppningsscenen när ni åker över krönet med solen i ryggen -lycka</p><p>Anledning 3: snön -fluff, fluff fluff</p><p>Anledning 4: -scenerna från "vardagen" när ni går runt i byn, det snöar, åker i liften -det blir bra med en snutt här och en bit där, man får en relation till hur helheten är, livet man lever, hur bra man själv mådde sist man var där. bra med inte scen på scen på scen med samma sak. Nu växlar också längden på klippet vilket jag tycker om.</p><p>Anledning 5: skönt material, t ex i mitten nånstans när åkaren ramlar, reser sig igen och fortsätter med flyt genom hela 'kraschen' </p><p></p><p>oj det slog fortare i bröstet när jag tittade, mina endorfiner sköt i höjden. Jag tror halva grejen var musiken förresten. filmen var vacker, det var omväxlande djup snö med strålande sol och glada människor. Sen att kvaliten inte var så värst bra gör inte mycket, Som idoljuryn skulle ha sagt; ni förmedlade en känsla, och det är mycket viktigare</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dutchess, post: 228603"] Fy , inte lägga ut såna här underbara filmer! Edit: Nu har jag sett klart! *flina* Åååh,jag vet inte var jag ska börja.... den här filmen var... fantastisk! Den berörde! jag blev direkt toksugen på att åka, jag blev verkligen påverkad! Anledning 1: Musiken -den gör otroligt mycket. Den här musiken gör mig åksugen, lycklig och glad Anledning 2: Vädret!-öppningsscenen när ni åker över krönet med solen i ryggen -lycka Anledning 3: snön -fluff, fluff fluff Anledning 4: -scenerna från "vardagen" när ni går runt i byn, det snöar, åker i liften -det blir bra med en snutt här och en bit där, man får en relation till hur helheten är, livet man lever, hur bra man själv mådde sist man var där. bra med inte scen på scen på scen med samma sak. Nu växlar också längden på klippet vilket jag tycker om. Anledning 5: skönt material, t ex i mitten nånstans när åkaren ramlar, reser sig igen och fortsätter med flyt genom hela 'kraschen' oj det slog fortare i bröstet när jag tittade, mina endorfiner sköt i höjden. Jag tror halva grejen var musiken förresten. filmen var vacker, det var omväxlande djup snö med strålande sol och glada människor. Sen att kvaliten inte var så värst bra gör inte mycket, Som idoljuryn skulle ha sagt; ni förmedlade en känsla, och det är mycket viktigare [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Schweiz, gamla minnen från 2004
Tillbaka
Topp