Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
schysst skaljacka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 46546" data-source="post: 189730"><p>Hur små är franska storlekar då? Jag själv är 175 lång och inte alls speciellt muskulös då jag är väldigt lat. =) Tror du att typ en Small funkar för mig? Jag gillar inte bylsiga jackor men absolut inte heller för små som inte går att röra sig i.</p><p></p><p>Och jo. Har jackan en massa svart glänsade grejs på ryggen?</p><p></p><p>Tack för tipset förresten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 46546, post: 189730"] Hur små är franska storlekar då? Jag själv är 175 lång och inte alls speciellt muskulös då jag är väldigt lat. =) Tror du att typ en Small funkar för mig? Jag gillar inte bylsiga jackor men absolut inte heller för små som inte går att röra sig i. Och jo. Har jackan en massa svart glänsade grejs på ryggen? Tack för tipset förresten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
schysst skaljacka
Tillbaka
Topp