Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
schysst skaljacka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NJohansson" data-source="post: 191576" data-attributes="member: 48533"><p>Kolla in produkterna från Klättermusen, deras skaljackor brukar vara av sådant snitt att kragen är väldigt hög, samt en luva som nästan bildar vad som kan liknas som en strut när den är uppfälld. Detta fenomen håller blåsten borta från ansiktet.</p><p>Vad gäller material är jag för lat för att kolla upp huruvida de erbjuder modeller med tre-lagers GoreTex, men jag tror att så är fallet.</p><p>Dock är Klättermusen dyra, men de är genomtänkta jackor på alla sätt och vis. Om de är snygga eller inte är väl upp till var och en, men för situationer som kräver bra hanterbarhet är det fina grejer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NJohansson, post: 191576, member: 48533"] Kolla in produkterna från Klättermusen, deras skaljackor brukar vara av sådant snitt att kragen är väldigt hög, samt en luva som nästan bildar vad som kan liknas som en strut när den är uppfälld. Detta fenomen håller blåsten borta från ansiktet. Vad gäller material är jag för lat för att kolla upp huruvida de erbjuder modeller med tre-lagers GoreTex, men jag tror att så är fallet. Dock är Klättermusen dyra, men de är genomtänkta jackor på alla sätt och vis. Om de är snygga eller inte är väl upp till var och en, men för situationer som kräver bra hanterbarhet är det fina grejer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
schysst skaljacka
Tillbaka
Topp