Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
SCOTT Air MTN AP 40 Kit - lavinrygga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Megadozer" data-source="post: 1094281" data-attributes="member: 67020"><p>God morgon, har en 30- liters som har funkat jäkligt bra. Väldigt många justeringsvarianter som gör att den sitter perfekt, både jag och min dotter har haft den ock det skiljer mycket både i längd och storlek på oss. Lätt att ta av och på och hela säcken känns rejäl. Har rest ganska mycket och bara haft problem en gång från Kanada och hem. Systemet bygger på två patroner och securityn i Calgary accepterade bara en patron?! Så det blir defenitivt en hiss från mig ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Megadozer, post: 1094281, member: 67020"] God morgon, har en 30- liters som har funkat jäkligt bra. Väldigt många justeringsvarianter som gör att den sitter perfekt, både jag och min dotter har haft den ock det skiljer mycket både i längd och storlek på oss. Lätt att ta av och på och hela säcken känns rejäl. Har rest ganska mycket och bara haft problem en gång från Kanada och hem. Systemet bygger på två patroner och securityn i Calgary accepterade bara en patron?! Så det blir defenitivt en hiss från mig ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
SCOTT Air MTN AP 40 Kit - lavinrygga
Tillbaka
Topp