Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scott Aztec!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vitan" data-source="post: 70126" data-attributes="member: 40063"><p>Hejsan!</p><p></p><p>Jag köpte ett par Scott Aztec runt jul då jag tyckte att dem skulle passa min åkning, vilket dem också gjorde. </p><p>Men vid andra åktillfället kraschade jag lite "mjukt" med skidorna varpå jag efter dagens slut märkte att skidan "knäckts" ett par grader uppåt ca. 15-20cm från ena baktippen. Jag testade att skicka skidorna på reklamation men scott godkände den inte. </p><p>Nu blir det till att hyra skidor på sportlovet men efter lovet så får det bli ett par nya skidor, men vågar jag köpa ett par scott aztec igen? Är skidorna allmänt klena, hade jag bara extrem otur eller upplevde jag kraschen som mycket "mjukare" än den egentligen var?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vitan, post: 70126, member: 40063"] Hejsan! Jag köpte ett par Scott Aztec runt jul då jag tyckte att dem skulle passa min åkning, vilket dem också gjorde. Men vid andra åktillfället kraschade jag lite "mjukt" med skidorna varpå jag efter dagens slut märkte att skidan "knäckts" ett par grader uppåt ca. 15-20cm från ena baktippen. Jag testade att skicka skidorna på reklamation men scott godkände den inte. Nu blir det till att hyra skidor på sportlovet men efter lovet så får det bli ett par nya skidor, men vågar jag köpa ett par scott aztec igen? Är skidorna allmänt klena, hade jag bara extrem otur eller upplevde jag kraschen som mycket "mjukare" än den egentligen var? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scott Aztec!
Tillbaka
Topp