Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Scott Celeste toppturspjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MalinBergqvist" data-source="post: 1086909" data-attributes="member: 160924"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag har precis köpt ny topptursutrustning och valde pjäxorna Scott Celeste för de satt så helt perfekt på foten. Nu har jag 'provgått' grejerna två gånger och pjäxorna liksom hakar upp sig i skidläge när jag går. Jag behöver bara böja till benet lite så går de till sig igen men det är ju irriterande och förstör rytmen och det sköna i att bara gå på. Är det någon som känner igen sig i det här problemet och vad gjorde ni då? Jag har toppturat i många år, så jag är van med utrustningen och tekniken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MalinBergqvist, post: 1086909, member: 160924"] Hej! Jag har precis köpt ny topptursutrustning och valde pjäxorna Scott Celeste för de satt så helt perfekt på foten. Nu har jag 'provgått' grejerna två gånger och pjäxorna liksom hakar upp sig i skidläge när jag går. Jag behöver bara böja till benet lite så går de till sig igen men det är ju irriterande och förstör rytmen och det sköna i att bara gå på. Är det någon som känner igen sig i det här problemet och vad gjorde ni då? Jag har toppturat i många år, så jag är van med utrustningen och tekniken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Scott Celeste toppturspjäxor
Tillbaka
Topp