Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Scott Crusade som telisskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Prometevs" data-source="post: 849543" data-attributes="member: 91358"><p>Nu har det blivit ytterligare några dagar på Crusaden. Nu när åkaren kommit igång med telissvängen så kan jag konstatera att det är en grym skida. Den går fint i såväl nypistad som uppåkt pist. Den går bra i kortsväng och i långa svängar. Även om man inte kan nyttja 15 m radien som på alpint så kan den gå i riktigt snäva svängar på skär i skär och det är hur kul som helst :D</p><p></p><p>Det som återstår att testa nu är offpist. Jag testade att åka i skogen nu i helgen men det var för trångt för att det skulle kännas bra. Det blev parallella svängar istället för telemarkssvängar. Jag behöver öva mer i lite öppnare terräng innan jag ger mig ut i skogen igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Prometevs, post: 849543, member: 91358"] Nu har det blivit ytterligare några dagar på Crusaden. Nu när åkaren kommit igång med telissvängen så kan jag konstatera att det är en grym skida. Den går fint i såväl nypistad som uppåkt pist. Den går bra i kortsväng och i långa svängar. Även om man inte kan nyttja 15 m radien som på alpint så kan den gå i riktigt snäva svängar på skär i skär och det är hur kul som helst :D Det som återstår att testa nu är offpist. Jag testade att åka i skogen nu i helgen men det var för trångt för att det skulle kännas bra. Det blev parallella svängar istället för telemarkssvängar. Jag behöver öva mer i lite öppnare terräng innan jag ger mig ut i skogen igen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Scott Crusade som telisskidor
Tillbaka
Topp