Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
SCOTT linser?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik_koivisto" data-source="post: 129084" data-attributes="member: 35960"><p>just linser är jag väldigt tveksam på att man tjänar någon större summa på att beställa från nätet då man ofta måste räkna in frakt.. </p><p>Så mitt svar är precis som Rasta´s, gå in på närmaste sport butik som säljer scott brillor och fråga om dom kan fixa fram åt dig.. om dom e service inriktade så tar dom sig an frågan och fixar eller åtminstone försöker fixa fram en lins åt dig.. Good luck</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik_koivisto, post: 129084, member: 35960"] just linser är jag väldigt tveksam på att man tjänar någon större summa på att beställa från nätet då man ofta måste räkna in frakt.. Så mitt svar är precis som Rasta´s, gå in på närmaste sport butik som säljer scott brillor och fråga om dom kan fixa fram åt dig.. om dom e service inriktade så tar dom sig an frågan och fixar eller åtminstone försöker fixa fram en lins åt dig.. Good luck [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
SCOTT linser?
Tillbaka
Topp