Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scott p3-för smal?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ThomasE" data-source="post: 797272" data-attributes="member: 94820"><p>Jag kan inget om 2010 modellen MEN jag har haft s10 bindingarna på en 2006 modell eller vad de nu va...</p><p></p><p>NEJ jag rekommenderar inte bindningarna alls! det var som sämsta jag någonsin haft och var tvungen att byta skistoppern nästan varje dag... land du switch är du körd krashar du är du körd... jag skulle tipsa att du ska ha en bindning som har lite högre DIN skala om du inte väger 20 kilo förstås..</p><p></p><p>Samt om du vill ha så bra svar som möjligt från dom mer kunniga medlemmarna här på freeride ska du nog skriva längd, vikt samt åk stil!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ThomasE, post: 797272, member: 94820"] Jag kan inget om 2010 modellen MEN jag har haft s10 bindingarna på en 2006 modell eller vad de nu va... NEJ jag rekommenderar inte bindningarna alls! det var som sämsta jag någonsin haft och var tvungen att byta skistoppern nästan varje dag... land du switch är du körd krashar du är du körd... jag skulle tipsa att du ska ha en bindning som har lite högre DIN skala om du inte väger 20 kilo förstås.. Samt om du vill ha så bra svar som möjligt från dom mer kunniga medlemmarna här på freeride ska du nog skriva längd, vikt samt åk stil! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scott p3-för smal?
Tillbaka
Topp