Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
scott p3- förstörda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NiclasK" data-source="post: 97219" data-attributes="member: 35837"><p>tjaa!! joo, jag köppte ett par scott p3 (gammla modellen) förra året och har kört på dom hela förra sesongen </p><p>och nu e dom helt förstörda. små bitar som har lossnat och en massa repor över allt och jag har inte kört så </p><p>hårt me dom inte railat så mycket heller. det försämrar iofs inte åkegenskaperna men det ser ju inte snyggt ut. </p><p>någon som har samma problem? och kan man reklamera dom för en sån grejj?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NiclasK, post: 97219, member: 35837"] tjaa!! joo, jag köppte ett par scott p3 (gammla modellen) förra året och har kört på dom hela förra sesongen och nu e dom helt förstörda. små bitar som har lossnat och en massa repor över allt och jag har inte kört så hårt me dom inte railat så mycket heller. det försämrar iofs inte åkegenskaperna men det ser ju inte snyggt ut. någon som har samma problem? och kan man reklamera dom för en sån grejj? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
scott p3- förstörda
Tillbaka
Topp