Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scott P3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JWester" data-source="post: 107585" data-attributes="member: 20139"><p>tja.</p><p></p><p>kul att du funderar på en scottskida. Scott P3 är faktiskt en helt ultimat skida om du vill kunna ha kul lite överallt, med tyngd på park. På din fråga om den är hård, Ja, den är ganska så hård, särskilt 185 cm modellen passar utmärkt för tyngre jibbare, men även 175an fungerar utmärkt, det är den jag körde med hela förra säsongen.</p><p>Jag skulle kunna säga såhär: Skidan har varit tillräckligt hård för att tillåta mig att landa baklänges i botten på rätt stora hopp.</p><p>Det är som ngn sa en scottlackad salomon s912 som medföljer. Den är lika bra som en vanlig s912a, dvs väger du under 75 kg och inte är världens hårdaste jibber så räcker den gott och väl.</p><p></p><p>hoppas det där var till ngn hjälp.</p><p></p><p>//J</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JWester, post: 107585, member: 20139"] tja. kul att du funderar på en scottskida. Scott P3 är faktiskt en helt ultimat skida om du vill kunna ha kul lite överallt, med tyngd på park. På din fråga om den är hård, Ja, den är ganska så hård, särskilt 185 cm modellen passar utmärkt för tyngre jibbare, men även 175an fungerar utmärkt, det är den jag körde med hela förra säsongen. Jag skulle kunna säga såhär: Skidan har varit tillräckligt hård för att tillåta mig att landa baklänges i botten på rätt stora hopp. Det är som ngn sa en scottlackad salomon s912 som medföljer. Den är lika bra som en vanlig s912a, dvs väger du under 75 kg och inte är världens hårdaste jibber så räcker den gott och väl. hoppas det där var till ngn hjälp. //J [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scott P3
Tillbaka
Topp