Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scott p3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oskart" data-source="post: 147047" data-attributes="member: 57744"><p>Jag funderar på att köpa ett par scott p3, jag undrar vad ni har för erfarenheter om skinda, samt vilken längd som borde passa mig. Jag väger 59-60 kilo och är 180 lång, när jag gjorde "Väljd rätt längd på din skida testet" fick jag fram 167 cm, vilket jag tycker verkar vara lite kort, även för en jibbskida. </p><p>Jag vill ju ha skidan mestadels i parken, men jag vill också ha möjlighet att åka puder när det finns att tillgå. </p><p></p><p>Vad tror ni om val av skida och längd?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oskart, post: 147047, member: 57744"] Jag funderar på att köpa ett par scott p3, jag undrar vad ni har för erfarenheter om skinda, samt vilken längd som borde passa mig. Jag väger 59-60 kilo och är 180 lång, när jag gjorde "Väljd rätt längd på din skida testet" fick jag fram 167 cm, vilket jag tycker verkar vara lite kort, även för en jibbskida. Jag vill ju ha skidan mestadels i parken, men jag vill också ha möjlighet att åka puder när det finns att tillgå. Vad tror ni om val av skida och längd? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scott p3
Tillbaka
Topp