Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Scott pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ingelstroem" data-source="post: 1216599" data-attributes="member: 83209"><p>Håller med Hawk100 om mycket av det han har skrivit om Cosmos 3. Skaftet är lite väl upprätt och skulle precis som Hawk100 haft en bättre skaftvinkel men den har ett bra gåläge och är relativt lätt för att vara en fyrspännespjäxa.</p><p>Den funkar bra för mig att driva breda skidor men jag är å andra sidan ganska lätt och det är inte den styvaste pjäxan. Jag gillar verkligen den som toppturspjäxa men jag tycker den saknar en del som åkpjäxa. Jag har svårt att få hälen till att komma bak i pjäxan och sitta fast bra men det är nog mest för att jag är van vid Full Tilts diagonala spänne och deras tredelade pjäxor.</p><p>Hade lite problem med kvaliteten på flärpen till gåläget men Scott verkar ha fått rätt på det i och med nyare modeller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ingelstroem, post: 1216599, member: 83209"] Håller med Hawk100 om mycket av det han har skrivit om Cosmos 3. Skaftet är lite väl upprätt och skulle precis som Hawk100 haft en bättre skaftvinkel men den har ett bra gåläge och är relativt lätt för att vara en fyrspännespjäxa. Den funkar bra för mig att driva breda skidor men jag är å andra sidan ganska lätt och det är inte den styvaste pjäxan. Jag gillar verkligen den som toppturspjäxa men jag tycker den saknar en del som åkpjäxa. Jag har svårt att få hälen till att komma bak i pjäxan och sitta fast bra men det är nog mest för att jag är van vid Full Tilts diagonala spänne och deras tredelade pjäxor. Hade lite problem med kvaliteten på flärpen till gåläget men Scott verkar ha fått rätt på det i och med nyare modeller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Scott pjäxor
Tillbaka
Topp