Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scott Santiago
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zleepy" data-source="post: 75654" data-attributes="member: 41006"><p>Tjena</p><p></p><p>Ska skaffa mig ett par lite fetare skidor som ändå måste klara sig hyffsat i pisten. På Alpint i Stockholm vurmade säljaren mycket för Scott Santiago, "en mid-fat skida som har bra flyt och sköter sig mycket bättre i pisten än tex B2"</p><p>Har inte hittat så mycket testdata eller kommentarer på dessa över huvud taget så jag undrar om det finns några ägare där ute som kan tycka till. Är också intresserad vilken längd ni valde i förhållande till er egen.</p><p>Tar även gärna emot andra tips på skidor i samma kategori.</p><p></p><p>Längd: 178</p><p>Vikt: 80</p><p></p><p>/Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zleepy, post: 75654, member: 41006"] Tjena Ska skaffa mig ett par lite fetare skidor som ändå måste klara sig hyffsat i pisten. På Alpint i Stockholm vurmade säljaren mycket för Scott Santiago, "en mid-fat skida som har bra flyt och sköter sig mycket bättre i pisten än tex B2" Har inte hittat så mycket testdata eller kommentarer på dessa över huvud taget så jag undrar om det finns några ägare där ute som kan tycka till. Är också intresserad vilken längd ni valde i förhållande till er egen. Tar även gärna emot andra tips på skidor i samma kategori. Längd: 178 Vikt: 80 /Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scott Santiago
Tillbaka
Topp