Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Scott Stunt 2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Roof" data-source="post: 940534" data-attributes="member: 50603"><p>Tjena!</p><p></p><p>Har funderat på nya skidor och jag har då kollat på Scott Stunt, har sökt på freeride och google men inte hittat så mycket. </p><p></p><p>Har åkt skidor i ca 6 år men nästan bara park och pist, väger runt 65kg och är 185 lång.</p><p>Läste några recensioner om stunt 2008 tror jag att det var där jag fick intrycket av att skidan inte alls skulle passa mig, att den mer var byggd för större åkare med mer vikt och styrka bakom sig. </p><p>Stämmer det för stunt 2012 eller har något ändrats? </p><p></p><p>Kommer mest åka offpist, puder när det finns.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Roof, post: 940534, member: 50603"] Tjena! Har funderat på nya skidor och jag har då kollat på Scott Stunt, har sökt på freeride och google men inte hittat så mycket. Har åkt skidor i ca 6 år men nästan bara park och pist, väger runt 65kg och är 185 lång. Läste några recensioner om stunt 2008 tror jag att det var där jag fick intrycket av att skidan inte alls skulle passa mig, att den mer var byggd för större åkare med mer vikt och styrka bakom sig. Stämmer det för stunt 2012 eller har något ändrats? Kommer mest åka offpist, puder när det finns. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Scott Stunt 2012
Tillbaka
Topp