Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scott Usa Octane P2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Linkan_89" data-source="post: 68639"><p>hade 01-02 modellen. köpte den billigt förra säsongen fast bröt armen tidigt den säsongen så det sket sig. den här säsongen har jag åkt ganska hårt med dom och jag kan säga att dom knappt klara någonting alls. när jag var i åre en vecka över nyår gick stålkanten av längst fram på skidan. idag var jag i väsjöbacken i stockholm och när jag landade lite kort sprack hela topp partiet. så det är bara till att köpa nya. köp inte denna skida skulle jag säga!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Linkan_89, post: 68639"] hade 01-02 modellen. köpte den billigt förra säsongen fast bröt armen tidigt den säsongen så det sket sig. den här säsongen har jag åkt ganska hårt med dom och jag kan säga att dom knappt klara någonting alls. när jag var i åre en vecka över nyår gick stålkanten av längst fram på skidan. idag var jag i väsjöbacken i stockholm och när jag landade lite kort sprack hela topp partiet. så det är bara till att köpa nya. köp inte denna skida skulle jag säga! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scott Usa Octane P2
Tillbaka
Topp