Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Scott Yz,bra nybörjar cykel?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sickandcrazy" data-source="post: 554977" data-attributes="member: 90125"><p>scott är enligt mig skitbra kör en yz15 (bättre än yz2) lätt,krånglar inge men man måste komma ihåg att dra åt muttrar då och då,bromsarna på min e skitbra men kan ju variera lite, men om du väger ganske mkt är suntourgaffeln inge för dig (väger cirke 45 och kommer ända ner på platt mark om jar pressar ner all jag pallar annars som sagt bra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sickandcrazy, post: 554977, member: 90125"] scott är enligt mig skitbra kör en yz15 (bättre än yz2) lätt,krånglar inge men man måste komma ihåg att dra åt muttrar då och då,bromsarna på min e skitbra men kan ju variera lite, men om du väger ganske mkt är suntourgaffeln inge för dig (väger cirke 45 och kommer ända ner på platt mark om jar pressar ner all jag pallar annars som sagt bra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Scott Yz,bra nybörjar cykel?
Tillbaka
Topp