Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Scott yz0 VS Kona Shred.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mackan89" data-source="post: 218041" data-attributes="member: 58185"><p>Köp en Scott, Kona om du vill det är mycket mer svårsålda plus att geometrin på Konas ramar är helt värdelös.</p><p>Sen klart att Kona har sina fördelar för att de flesta komponenter som sitter på håller ofta en schysst kvalité men jag tycker du ska satsa på en Scott yz0.</p><p>Ramen är helt och hållet beroende på hur du ska använda den men du skriver dirt så då tycker jag en small låter mycket bra då det är lättare att ha kontroll över en liten cykel!</p><p></p><p>Tack för mig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mackan89, post: 218041, member: 58185"] Köp en Scott, Kona om du vill det är mycket mer svårsålda plus att geometrin på Konas ramar är helt värdelös. Sen klart att Kona har sina fördelar för att de flesta komponenter som sitter på håller ofta en schysst kvalité men jag tycker du ska satsa på en Scott yz0. Ramen är helt och hållet beroende på hur du ska använda den men du skriver dirt så då tycker jag en small låter mycket bra då det är lättare att ha kontroll över en liten cykel! Tack för mig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Scott yz0 VS Kona Shred.
Tillbaka
Topp