scottbrädor.

bokajsson

Medlem
scottbrädor.
1. Goddag alla som läser! fan va jag kommer låta noobig nu...... så här är det, jag inte är allt för bra på det här med brädor o utrustning men jag vet att jag hellre vill ha en freeride än freestyle bräda o jag har fått ett erbjudande på 2 scott brädor som enligt mig verkar bra.... den ena kostade 4000 o den andra 5200 o jag kan få 40% rabatt på båda. jag har kollat på internet men jag kan inte hitta modellerna men om ni tvingar mig så kan jag ringa affären imorrn o kolla vilka modeller det var. Är det nån här som har erfarenhet av scott eller av nån annan anledning tror sig veta om dom är prisvärda eller inte. jävligt tacksam för svar, helst så tidigt som möjligt :D
2. Jag är inte så stor (168 cm) o brädorna jag har tittat på är 155 cm. är dom för stora? har läst att freeridebrädor ska vara större än freestyle plus att jag ofta blir för tung för mindre brädor, väger 69 men det är bara muskler ;).

scottbrädor.
1. Goddag alla som läser! fan va jag kommer låta noobig nu...... så här är det, jag inte är allt för bra på det här med brädor o utrustning men jag vet att jag hellre vill ha en freeride än freestyle bräda o jag har fått ett erbjudande på 2 scott brädor som enligt mig verkar bra.... den ena kostade 4000 o den andra 5200 o jag kan få 40% rabatt på båda. jag har kollat på internet men jag kan inte hitta modellerna men om ni tvingar mig så kan jag ringa affären imorrn o kolla vilka modeller det var. Ãr det nån här som har erfarenhet av scott eller av nån annan anledning tror sig veta om dom är prisvärda eller inte. jävligt tacksam för svar, helst så tidigt som möjligt :D
2. Jag är inte så stor (168 cm) o brädorna jag har tittat på är 155 cm. är dom för stora? har läst att freeridebrädor ska vara större än freestyle plus att jag ofta blir får tung för mindre brädor, väger 69 men det är bara muskler ;).

ursäkta att det blev ett sånt fult inlägg förut. jag skriver på en utländsk dator o det verkar ha fipplat till det hela lite. Är fortfarande jävligt tacksam för svar!

Tillbaka
Topp