Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
ScottyBob´s telisar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="djtori" data-source="post: 82086" data-attributes="member: 42194"><p>Scottybob sender alltid uten amerikanske avgifter. De er og veldig greie og subsidierer frakten til Europa etc. så frakten er bare 30 dollar. </p><p></p><p>Har bestillt flere par, og er kjempefornøyd. </p><p></p><p>Her i norge har vi ikke toll på skiutstyr, men vi må betale 24% MVA (vet ikke hva det er på svensk. VAT?) Uansett så er dette veldig prisverde ski. Tåler masse juling, og vil vare lenge.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="djtori, post: 82086, member: 42194"] Scottybob sender alltid uten amerikanske avgifter. De er og veldig greie og subsidierer frakten til Europa etc. så frakten er bare 30 dollar. Har bestillt flere par, og er kjempefornøyd. Her i norge har vi ikke toll på skiutstyr, men vi må betale 24% MVA (vet ikke hva det er på svensk. VAT?) Uansett så er dette veldig prisverde ski. Tåler masse juling, og vil vare lenge. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
ScottyBob´s telisar
Tillbaka
Topp