Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scratch BC svåråkta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CKL" data-source="post: 111740" data-attributes="member: 12431"><p>har kört mina i tre säsonger, är ju samma mått i år så jag antar att de är rätt snarlika fortfarande. har 182orna, tycker de funkar till allt, är lättåkta men jag gillar iofs de flesta skidor... mittmonterade de i år (inte efter markering, utan mitt mitt) gör att man fastnar lite med bakändarna när man kör stora svängar i lössnön vilket är lite irriterande men de funkar fortfarande grymt när man pumpar i skogen, nästan bättre tom! har köpt ett par bredare för de riktiga puderdagarna men annars kör jag allt med scratchen, pist park å puder... rekommenderas om man bara ska köpa ett par skidor...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CKL, post: 111740, member: 12431"] har kört mina i tre säsonger, är ju samma mått i år så jag antar att de är rätt snarlika fortfarande. har 182orna, tycker de funkar till allt, är lättåkta men jag gillar iofs de flesta skidor... mittmonterade de i år (inte efter markering, utan mitt mitt) gör att man fastnar lite med bakändarna när man kör stora svängar i lössnön vilket är lite irriterande men de funkar fortfarande grymt när man pumpar i skogen, nästan bättre tom! har köpt ett par bredare för de riktiga puderdagarna men annars kör jag allt med scratchen, pist park å puder... rekommenderas om man bara ska köpa ett par skidor... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scratch BC svåråkta?
Tillbaka
Topp