Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
scratch BC WRS 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 204397" data-attributes="member: 46762"><p>Körde på BC i 178 förra året, är själv 174 och väger 74 i skinnkostymen. Enbart muskler såklart! Jag tyckte att mina funkade jättebra överallt, tom. i park även fast jag hade bindningarna på standard. Kommer till 75% köpa ett par 185 i år bara för att få mer röj och bättre puderegenskaper. Kommer väl antagligen kännas som mina 178 iom. att de är lättare i år. </p><p></p><p>Så jag tycker du skall köpa 178, helt klart! Proffsen kör 450 upp på rails med BC:n så det ska nog itne vara problem att raila, det är det som sticker upp ur pjäxorna som kan krångla ibland bara...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 204397, member: 46762"] Körde på BC i 178 förra året, är själv 174 och väger 74 i skinnkostymen. Enbart muskler såklart! Jag tyckte att mina funkade jättebra överallt, tom. i park även fast jag hade bindningarna på standard. Kommer till 75% köpa ett par 185 i år bara för att få mer röj och bättre puderegenskaper. Kommer väl antagligen kännas som mina 178 iom. att de är lättare i år. Så jag tycker du skall köpa 178, helt klart! Proffsen kör 450 upp på rails med BC:n så det ska nog itne vara problem att raila, det är det som sticker upp ur pjäxorna som kan krångla ibland bara... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
scratch BC WRS 06/07
Tillbaka
Topp