Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scratch fs mot bc!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 213820" data-attributes="member: 46762"><p>Om det var samma motiv men olika färger, då är båda ifrån Sprayerserien. Sprayer är budgetserien, dvs. gamla konstruktionen som de fortfarande använder. Sprayer BC är tex. 90mm i midja medans den nya modellen är 94-98mm, och har en helt annorlunda kärna... Att Sprayer FS var dyrare än Sprayer BC har jag lite svårt att förstå, men om du vill ha en skida som är allround tycker jag att du skall köpa Sprayer BC, just för att den är lite bredare och klarar piståkning och puder bättre än en mer parkinriktad twintip.</p><p></p><p>Om du inte hittar bra recensioner på Sprayer BC, kolla recensioner för Scratch BC för 04/05 (vita/grå), det är samma skida... Riktigt bra grejer!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 213820, member: 46762"] Om det var samma motiv men olika färger, då är båda ifrån Sprayerserien. Sprayer är budgetserien, dvs. gamla konstruktionen som de fortfarande använder. Sprayer BC är tex. 90mm i midja medans den nya modellen är 94-98mm, och har en helt annorlunda kärna... Att Sprayer FS var dyrare än Sprayer BC har jag lite svårt att förstå, men om du vill ha en skida som är allround tycker jag att du skall köpa Sprayer BC, just för att den är lite bredare och klarar piståkning och puder bättre än en mer parkinriktad twintip. Om du inte hittar bra recensioner på Sprayer BC, kolla recensioner för Scratch BC för 04/05 (vita/grå), det är samma skida... Riktigt bra grejer! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scratch fs mot bc!
Tillbaka
Topp