Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scratch FS vs Fujative?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perrcy" data-source="post: 152324" data-attributes="member: 61369"><p>Någon som vet skillnaden på de 2 olika Scratch FS som finns?</p><p></p><p></p><p>Har sett en av varianterna i olika sportaffärer för:</p><p></p><p>3500 med AXIUM 200 SCRATCH DIN: 3-10</p><p>4500 med SCRATCH 120 DIN: 3.5-12 </p><p></p><p>Samt även K2 Fujative för 2750 med Marker 1100 Free DIN: 3 – 11</p><p></p><p>Någon som har några rekommendationer ?</p><p>Är 185cm, 85 Kg</p><p>Har tävligsåkt alpint tidigare, äger ett par fina viktade GS skidor jag bränner med i pisten så dessa nya skall jag till 75% använda i parken men även piståkning (Pallar inte alltid att byta skidor/pjäxor för lite eftermiddags piståkning) </p><p></p><p>Är ingen superpro i parken men heller inte en duvunge.</p><p>Vilken skida skulle passa mig bäst, Ross eller K2?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perrcy, post: 152324, member: 61369"] Någon som vet skillnaden på de 2 olika Scratch FS som finns? Har sett en av varianterna i olika sportaffärer för: 3500 med AXIUM 200 SCRATCH DIN: 3-10 4500 med SCRATCH 120 DIN: 3.5-12 Samt även K2 Fujative för 2750 med Marker 1100 Free DIN: 3 – 11 Någon som har några rekommendationer ? Är 185cm, 85 Kg Har tävligsåkt alpint tidigare, äger ett par fina viktade GS skidor jag bränner med i pisten så dessa nya skall jag till 75% använda i parken men även piståkning (Pallar inte alltid att byta skidor/pjäxor för lite eftermiddags piståkning) Är ingen superpro i parken men heller inte en duvunge. Vilken skida skulle passa mig bäst, Ross eller K2? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scratch FS vs Fujative?
Tillbaka
Topp