Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Scratch Sprayer BC
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 206663" data-attributes="member: 46762"><p>Vikt- och längdmässigt: BC och Karma</p><p>Platsmässigt: BC och Karma</p><p>Åkstil: BC och Karma</p><p>Skidkunskap: Hmm... här brister det lite... Jag vette tusan om du skall ha skidor som BC och Karma, jag tror de blir för bökiga/hårda för en med bara två veckor den senaste tiden. Om du bara är hyffsad är inte ett par 98mm skidor bra för skidtekniken. Carvingen blir grymt lidande om du inte pallar och sladdar dig ner hela tiden. Om du dock känner att "jag tametusan ska åka skidorna på skär hur fort det än går, och jag skall fixa detta", då kommer BC eller Karma vara grymma!</p><p></p><p>Mellan Karma och BC är BC:n den bättre offpist-skidan, medans Karman är bättre i pist och park... Välj efter hur du prioriterar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 206663, member: 46762"] Vikt- och längdmässigt: BC och Karma Platsmässigt: BC och Karma Åkstil: BC och Karma Skidkunskap: Hmm... här brister det lite... Jag vette tusan om du skall ha skidor som BC och Karma, jag tror de blir för bökiga/hårda för en med bara två veckor den senaste tiden. Om du bara är hyffsad är inte ett par 98mm skidor bra för skidtekniken. Carvingen blir grymt lidande om du inte pallar och sladdar dig ner hela tiden. Om du dock känner att "jag tametusan ska åka skidorna på skär hur fort det än går, och jag skall fixa detta", då kommer BC eller Karma vara grymma! Mellan Karma och BC är BC:n den bättre offpist-skidan, medans Karman är bättre i pist och park... Välj efter hur du prioriterar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Scratch Sprayer BC
Tillbaka
Topp