Scratch VS V-pro

Widman

Ny medlem
Scratch VS V-pro
Jag har funderat på vilka skidor man skulle köpa i år. Jag har kommit fram till att det står mellan völkl v-pro och Rossignol Scratch men vilken ska man egentligen välja? någon som har förslag. skulle bli glad att få lite råd. tack på förhand /Henke

Scratch VS V-pro
Du är ju tossig lilla gubben. Klart du ska köpa Scratchskidorna. Vill du se ut som Greg Tuffelmire eller Henke W liksom? Goddammit!!!

Scratch VS V-pro
Skilnaden är väl i princip att scratchen är väldigt mjuka och v-pro är relativt hårda, dvs bättre att åka på men sämre att hoppa med.

Scratch VS V-pro
Köp V-pro, mycket fräschare skidor om du nu inte tänkt hålla till i pist och park hela tiden för då är scratch fs bättre.

Scratch VS V-pro
Ross eller Völkl? Renault eller Porsche? Valet är enkelt för oss flesta köp kvalitet och prestanda köp Völkl/Porsche... Tyskland kan!

Scratch VS V-pro
folk säger scratch. jag säger scratch. jag jobbar på rossignol. klart du ska ha scratch =) kan bara säga en sak. om ni tycker dom e snygga nu så ska ni se 04/05 skidan. ohhh.

Scratch VS V-pro
scratch är fylld med sågspån och skum. Det funkar bra om du inte åker så mycket men åker du varje dag en hel säsong så tappar de allt du kan begära av en skida. Har aldrig kört v-pro hela säsongen men jag tror på den

Tillbaka
Topp