Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Scratch WRC BC eller Mantra 07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Moggli" data-source="post: 355885" data-attributes="member: 54411"><p>Okej Mantra blir det. Nu ska jag bara bestämma mig för bindningar. Jag har provat både Marker M12 och M14 och kört på dem några veckor vardera det har ju iofs varit lite strul med M12orna då och då.</p><p>Nu är jag sugen på Marker M18 mäst för att de skulle passa så jäkla bra på ett par Mantra 07/08, japp jag är en sånn där tönt som blir glad när jag kolllar ner på skidorna och det ser bra ut. Men de har ju 130mm brake, kan det vara störande på en skida som Mantra som inte är sådär superfet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Moggli, post: 355885, member: 54411"] Okej Mantra blir det. Nu ska jag bara bestämma mig för bindningar. Jag har provat både Marker M12 och M14 och kört på dem några veckor vardera det har ju iofs varit lite strul med M12orna då och då. Nu är jag sugen på Marker M18 mäst för att de skulle passa så jäkla bra på ett par Mantra 07/08, japp jag är en sånn där tönt som blir glad när jag kolllar ner på skidorna och det ser bra ut. Men de har ju 130mm brake, kan det vara störande på en skida som Mantra som inte är sådär superfet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Scratch WRC BC eller Mantra 07/08
Tillbaka
Topp