Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Screlf Summer Camp i Orsa vecka 30 Resultat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Adam_Forsberg" data-source="post: 546276" data-attributes="member: 51025"><p>Nu är Screlf Summer Campet över och det har varit en mycket kbra vecka med många roliga tävlingar med bra priser.</p><p></p><p>Vi hade fyra olika tävlingar. En vattenhoppstävling, en railtävling, en studsmattstävling och den stora och roliga tävlingen Screlf Triathlon som innehöll alla dessa grenar fast på tid.</p><p></p><p>Triathlon:</p><p>1. Tid: 3,04 min Jacob Hyllengren Larsson ( Årskort i Kläppen )</p><p>2. Tid: 3,27 min Kalle bogren </p><p>3. Tid: 3,29 min Per Von Fernvik </p><p></p><p>Rail:</p><p>1. Jon Häggberg</p><p>2. Per Fernvik ( Årskort i Kläppen ) </p><p>3. Douglas Källsbo</p><p></p><p>Vattenhopp:</p><p>1. Per Fernvik</p><p>2. Robin Hofmann ( Årskort i Kläppen )</p><p>3. Niclas Persson</p><p></p><p>Studsmatta:</p><p>1. Per Fernvik</p><p>2. Douglas Källsbo</p><p>3. Axel Östlund (Skadade sig)</p><p></p><p>Vi på Screlf vill tacka alla som medverkade på campet.</p><p></p><p>Screlf Teamet: </p><p></p><p>Douglas Källsbo </p><p>Axel Östlund </p><p>Jesper Norén </p><p>Sakarias Majander </p><p>Oskar Munters </p><p>Erik Pousette </p><p></p><p>Andra som är anmälda: </p><p></p><p>Kalle bogren</p><p>Niclas Persson </p><p>Jon Häggberg </p><p>Per Fernvik </p><p>Anton Norberg </p><p>Douglas Sehlstedt </p><p>Robin Hofmann </p><p>Ola Sörman </p><p>Jacob Hyllengren Larsson </p><p></p><p>Ledare:</p><p></p><p>Alric Ljunghagen </p><p>Emelie Ljunghagen</p><p>Marcus Fritz</p><p>thomas </p><p></p><p>Fotograf:</p><p></p><p>Tobias Björsberg</p><p></p><p>Vi vill tacka våra sponsorer Oakley, Steepstore.com, Kläppen snowpark, Red Bull och Snowcamp för mycket fina priser och ett bra sammarbete.</p><p></p><p>Tack MVH / Adam Forsberg och Mathias Juhlin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Adam_Forsberg, post: 546276, member: 51025"] Nu är Screlf Summer Campet över och det har varit en mycket kbra vecka med många roliga tävlingar med bra priser. Vi hade fyra olika tävlingar. En vattenhoppstävling, en railtävling, en studsmattstävling och den stora och roliga tävlingen Screlf Triathlon som innehöll alla dessa grenar fast på tid. Triathlon: 1. Tid: 3,04 min Jacob Hyllengren Larsson ( Årskort i Kläppen ) 2. Tid: 3,27 min Kalle bogren 3. Tid: 3,29 min Per Von Fernvik Rail: 1. Jon Häggberg 2. Per Fernvik ( Årskort i Kläppen ) 3. Douglas Källsbo Vattenhopp: 1. Per Fernvik 2. Robin Hofmann ( Årskort i Kläppen ) 3. Niclas Persson Studsmatta: 1. Per Fernvik 2. Douglas Källsbo 3. Axel Östlund (Skadade sig) Vi på Screlf vill tacka alla som medverkade på campet. Screlf Teamet: Douglas Källsbo Axel Östlund Jesper Norén Sakarias Majander Oskar Munters Erik Pousette Andra som är anmälda: Kalle bogren Niclas Persson Jon Häggberg Per Fernvik Anton Norberg Douglas Sehlstedt Robin Hofmann Ola Sörman Jacob Hyllengren Larsson Ledare: Alric Ljunghagen Emelie Ljunghagen Marcus Fritz thomas Fotograf: Tobias Björsberg Vi vill tacka våra sponsorer Oakley, Steepstore.com, Kläppen snowpark, Red Bull och Snowcamp för mycket fina priser och ett bra sammarbete. Tack MVH / Adam Forsberg och Mathias Juhlin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Screlf Summer Camp i Orsa vecka 30 Resultat
Tillbaka
Topp