Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Se upp i backen! Tips på skidskola för vuxna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chew" data-source="post: 1292653" data-attributes="member: 184705"><p>Har inget förslag mer än att det är bra att du kollar upp skidlektioner. Har några vänner där deras flickvänner börjat åka i vuxen ålder och de fastnar i barnbacken men går ändå inte i skidskola eller tar en privatlektion. Men det jag ser hos dem är rädsla, vilket jag antar är fullt normalt om man börjar som vuxen. Tror det viktigaste då är att åka mycket och hela tiden utmana sig. Men om du tar privatlektion är jag rätt säker på att om du säger hur de känner att de anpassar sig. </p><p></p><p>Men skulle också då vilja få förslag på lärare eller tips för dessa personer. Nu fick jag åka en halv dag själv senast för att min kompis hängde på sin partner i barnbacken. Vilket jag ändå räknade med men inte så kul om det skulle vara så i flera år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chew, post: 1292653, member: 184705"] Har inget förslag mer än att det är bra att du kollar upp skidlektioner. Har några vänner där deras flickvänner börjat åka i vuxen ålder och de fastnar i barnbacken men går ändå inte i skidskola eller tar en privatlektion. Men det jag ser hos dem är rädsla, vilket jag antar är fullt normalt om man börjar som vuxen. Tror det viktigaste då är att åka mycket och hela tiden utmana sig. Men om du tar privatlektion är jag rätt säker på att om du säger hur de känner att de anpassar sig. Men skulle också då vilja få förslag på lärare eller tips för dessa personer. Nu fick jag åka en halv dag själv senast för att min kompis hängde på sin partner i barnbacken. Vilket jag ändå räknade med men inte så kul om det skulle vara så i flera år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Se upp i backen! Tips på skidskola för vuxna
Tillbaka
Topp