Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Se vår skidfilm!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nilimaa" data-source="post: 37669" data-attributes="member: 29526"><p>Håller på tankar hem filmen nu och ska kika på den. Går lite trögt eftersom jag sitteri Kanada nu.</p><p></p><p>Men nån kläckte idén att ha en site där man kan samla amatörfilmer som dessa.</p><p></p><p>Ta en kik på <a href="http://www.vansbrolocos.com" target="_blank">http://www.vansbrolocos.com</a> </p><p></p><p>Ett gäng amatörer som kör lite av det mesta. Men om det är önskat så kan jag slänga upp en konto åt er på den servern dit ni kan tanka upp filmer. Skicka ett mail till nilimaa@vansbrolocos.com</p><p></p><p>Jag fixar en länk för public att se filmerna etc. Siten är hyffsad snabb, men är lite trög ibland när USA nerdarna loggar på och sölar ner.</p><p></p><p>(detsamma gäller om ni har bilder ni vill sprida, på åkning av alla dess slag)</p><p></p><p></p><p>För övrigt tycker jag att det finns dålig och bra kritik. Vissa här verkar inte riktigt se skillnanden. Lär er att ge bra kritik som ämnar att förbättra istället för att bara förnedra. Som tipsen om att korta ner inledning etc, det är bra tips. </p><p></p><p>Jag tycker ni som gjort filmen ska skita i den usla responsen ni fått av vissa personer. Att ge sådan kritik är bara ett försök att hävda sig själv. Det är alltid skoj att se vad andra amatörer tar sig till. Fortsätt med det..... </p><p>Jag har dock inte sett filmen ännu. Håller på plockar hem den nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nilimaa, post: 37669, member: 29526"] Håller på tankar hem filmen nu och ska kika på den. Går lite trögt eftersom jag sitteri Kanada nu. Men nån kläckte idén att ha en site där man kan samla amatörfilmer som dessa. Ta en kik på [URL]http://www.vansbrolocos.com[/URL] Ett gäng amatörer som kör lite av det mesta. Men om det är önskat så kan jag slänga upp en konto åt er på den servern dit ni kan tanka upp filmer. Skicka ett mail till nilimaa@vansbrolocos.com Jag fixar en länk för public att se filmerna etc. Siten är hyffsad snabb, men är lite trög ibland när USA nerdarna loggar på och sölar ner. (detsamma gäller om ni har bilder ni vill sprida, på åkning av alla dess slag) För övrigt tycker jag att det finns dålig och bra kritik. Vissa här verkar inte riktigt se skillnanden. Lär er att ge bra kritik som ämnar att förbättra istället för att bara förnedra. Som tipsen om att korta ner inledning etc, det är bra tips. Jag tycker ni som gjort filmen ska skita i den usla responsen ni fått av vissa personer. Att ge sådan kritik är bara ett försök att hävda sig själv. Det är alltid skoj att se vad andra amatörer tar sig till. Fortsätt med det..... Jag har dock inte sett filmen ännu. Håller på plockar hem den nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Se vår skidfilm!
Tillbaka
Topp