Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Se7en vs Un.Inc
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 190936" data-attributes="member: 44213"><p>..</p><p></p><p>det e i princip så att den e coolare och mer Hypad..</p><p></p><p></p><p>7 vs UnInc</p><p></p><p></p><p>...</p><p></p><p>UNINC </p><p></p><p>...</p><p></p><p></p><p>Sintered Vision Base </p><p>Dualzone EGD™ </p><p>Triax Response Fiberglass </p><p>10:45 Sidewalls </p><p>Negative Core Profile </p><p>2X Stance Pattern </p><p>Wu Tip and Tail Kicks NEW Park Fly II Core </p><p>Carbon I-Beam™ </p><p>Infinite Ride® </p><p>Directional Twin Shape </p><p>Pro-Tip™ </p><p>NEW Vaporlite 2X Disc</p><p></p><p></p><p>NEW Lightspeed WFO Base </p><p>Dualzone EGD™ </p><p>Infinite Ride® </p><p>True Twin Shape </p><p>Positive Core Profile NEW Park Fly Core </p><p>Triax Response Fiberglass </p><p>10:45 Sidewalls </p><p>NEW Spoon Tip and Tail Shape </p><p></p><p></p><p>små små skilnader... men UnInc.s 2X disksystem kostar lite extra, det e ju nytt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p></p><p>... hypen på UnInc med deras teamriders gör nog sitt också..</p><p></p><p></p><p></p><p>för mig så är UnInc en bättre allroundbräda... det är en känsla jag får..</p><p></p><p></p><p>många kör 7 i park och jibbar runt.. har inte sett så många som kört 7 offpist och i pisten för mycket... i mitt huvud är det en park/jib bräda... men UnInc.en e en bräda som funkar (och körs) överallt..</p><p></p><p></p><p>sa jag att den hade fet HYPE <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p></p><p></p><p><img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 190936, member: 44213"] .. det e i princip så att den e coolare och mer Hypad.. 7 vs UnInc ... UNINC ... Sintered Vision Base Dualzone EGD™ Triax Response Fiberglass 10:45 Sidewalls Negative Core Profile 2X Stance Pattern Wu Tip and Tail Kicks NEW Park Fly II Core Carbon I-Beam™ Infinite Ride® Directional Twin Shape Pro-Tip™ NEW Vaporlite 2X Disc NEW Lightspeed WFO Base Dualzone EGD™ Infinite Ride® True Twin Shape Positive Core Profile NEW Park Fly Core Triax Response Fiberglass 10:45 Sidewalls NEW Spoon Tip and Tail Shape små små skilnader... men UnInc.s 2X disksystem kostar lite extra, det e ju nytt :) ... hypen på UnInc med deras teamriders gör nog sitt också.. för mig så är UnInc en bättre allroundbräda... det är en känsla jag får.. många kör 7 i park och jibbar runt.. har inte sett så många som kört 7 offpist och i pisten för mycket... i mitt huvud är det en park/jib bräda... men UnInc.en e en bräda som funkar (och körs) överallt.. sa jag att den hade fet HYPE :) :) /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Se7en vs Un.Inc
Tillbaka
Topp