Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Seadoo! Man kan ha kul på vattnet med ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 956131" data-attributes="member: 48303"><p>Rmojo, jag håller med om att det är en jobbig sport. Att köra i 15 minuter i sträck i 60 knop med svängar hit och dit är som det värsta träningspasset. Det är precis som skotercross, mer fysisk ansträngande sport är sällsynt, men de som inte utövar sporten tror att det är som en söndagspromenad i parken.</p><p></p><p>Dock så är tyvärr filmen din obeskrivligt tråkig att kolla på, inte underhållande för 5 öre. Det ser ganska härligt ut fast då hade det vart bättre med en stillbild endast.</p><p>Gopro filmer är ofta väldigt tråkiga att kolla på, filmar mycket själv med gopro så jag vet vad svårt det är att få något som är underhållande att kolla på. </p><p></p><p>Finns inget tråkigare mer uttråkande än folk som filmar när de åker rakt fram i en pist, eller när de filmar sig själv från skoterhuven, samma sak är det på din film tyvärr, man får absolut ingen uppfattning om hur fort det går eller hur bra och "feta" svängar du tar. Om man ska få en underhållande film med vattenskoter så måste det filmas från ett annat fordon, dvs att någon filmar på dig från en båt eller en annan vattenskoter. Då får man perspektiv, man ser hur du kör med din skoter. På din film nu så ser man bara dig, vatten och sol i bakgrunden, blir som en evig stillbild.</p><p>Visst kan man ha några gopro klipp från din skoter i en film men då ska det vara korta "first person" klipp.</p><p></p><p>Sorry om du tycker jag verkar otrevlig mot dig, men jag vill bara ge konstruktiv kritik om hur det faktiskt är, så du kan förbättra det och kanske göra en film som är underhållande. Det skulle iaf jag uppskata om jag gjort en film</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 956131, member: 48303"] Rmojo, jag håller med om att det är en jobbig sport. Att köra i 15 minuter i sträck i 60 knop med svängar hit och dit är som det värsta träningspasset. Det är precis som skotercross, mer fysisk ansträngande sport är sällsynt, men de som inte utövar sporten tror att det är som en söndagspromenad i parken. Dock så är tyvärr filmen din obeskrivligt tråkig att kolla på, inte underhållande för 5 öre. Det ser ganska härligt ut fast då hade det vart bättre med en stillbild endast. Gopro filmer är ofta väldigt tråkiga att kolla på, filmar mycket själv med gopro så jag vet vad svårt det är att få något som är underhållande att kolla på. Finns inget tråkigare mer uttråkande än folk som filmar när de åker rakt fram i en pist, eller när de filmar sig själv från skoterhuven, samma sak är det på din film tyvärr, man får absolut ingen uppfattning om hur fort det går eller hur bra och "feta" svängar du tar. Om man ska få en underhållande film med vattenskoter så måste det filmas från ett annat fordon, dvs att någon filmar på dig från en båt eller en annan vattenskoter. Då får man perspektiv, man ser hur du kör med din skoter. På din film nu så ser man bara dig, vatten och sol i bakgrunden, blir som en evig stillbild. Visst kan man ha några gopro klipp från din skoter i en film men då ska det vara korta "first person" klipp. Sorry om du tycker jag verkar otrevlig mot dig, men jag vill bara ge konstruktiv kritik om hur det faktiskt är, så du kan förbättra det och kanske göra en film som är underhållande. Det skulle iaf jag uppskata om jag gjort en film [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Seadoo! Man kan ha kul på vattnet med ;)
Tillbaka
Topp