Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Sector 9 OG pintail som förstabräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonathan_chips" data-source="post: 327038" data-attributes="member: 54672"><p>funkar är klart den gör, men köp en riktig brda med bra komponenter direkt istället det är inte så att du byter brädan varje år direkt. Och eftersom man ska ha den ett tag skulle jag iallafall köpt en ordentlig direkt. Köpte min första longboard förra sommarn och jag kan säga att det typp är ett av mina bästa köp någonsin. Jag köpte en bräda på kahalani och valde själv tillsammans med brödernas hjälp bräda, hjul, truckar och kullager som skulle passa mig och mina önskemål. </p><p></p><p>Med en sector nine bräda får absolut inte samma kvalitet, riktigt kassa truckar, slöa kulager och små hjul. Troligtvis kommer du vilja byta åtminstone hjul och kullager direkt. </p><p></p><p>Mitt tips är att du satsar på en lite dyrare bräda för det är verkligen värt det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonathan_chips, post: 327038, member: 54672"] funkar är klart den gör, men köp en riktig brda med bra komponenter direkt istället det är inte så att du byter brädan varje år direkt. Och eftersom man ska ha den ett tag skulle jag iallafall köpt en ordentlig direkt. Köpte min första longboard förra sommarn och jag kan säga att det typp är ett av mina bästa köp någonsin. Jag köpte en bräda på kahalani och valde själv tillsammans med brödernas hjälp bräda, hjul, truckar och kullager som skulle passa mig och mina önskemål. Med en sector nine bräda får absolut inte samma kvalitet, riktigt kassa truckar, slöa kulager och små hjul. Troligtvis kommer du vilja byta åtminstone hjul och kullager direkt. Mitt tips är att du satsar på en lite dyrare bräda för det är verkligen värt det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Sector 9 OG pintail som förstabräda?
Tillbaka
Topp