Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Semantikträsket - Om Freeride själv får välja...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 831979" data-attributes="member: 45951"><p>GOS;</p><p>En får tacka får nomineringen. </p><p></p><p>Rydellarn;</p><p>Touché! =)</p><p></p><p>Jeffa;</p><p>Det finns ju så många andra som startar trådar om vilka skidor eller långa t-shirtar man ska ha, även utan mej.</p><p></p><p>millgard;</p><p>Där håller jag inte med (och det beror inte på att jag är en av de som inte riktigt har koll), utan just för att det är ett internet-forum. Jag tycker inte man skall behöva korrekturläsa ett inlägg 4 gånger innan man postar det.</p><p></p><p>Om man 2010 inte förstår att "lr" betyder "eller", så har man större problem att ta itu med. Därmed inte sagt att du inte förstår det, bör väl förtydligas också för den goda sakens skull. Men självklart bör man skriva på ett sådant sätt så att ens medskribenter pallar att läsa det man skriver. För mej personligen kommer innehållet och budskapet alltid vara viktigare än sättet det framförs på.</p><p></p><p>Men att börja racka på att folk använder de/dem fel? Njaaaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 831979, member: 45951"] GOS; En får tacka får nomineringen. Rydellarn; Touché! =) Jeffa; Det finns ju så många andra som startar trådar om vilka skidor eller långa t-shirtar man ska ha, även utan mej. millgard; Där håller jag inte med (och det beror inte på att jag är en av de som inte riktigt har koll), utan just för att det är ett internet-forum. Jag tycker inte man skall behöva korrekturläsa ett inlägg 4 gånger innan man postar det. Om man 2010 inte förstår att "lr" betyder "eller", så har man större problem att ta itu med. Därmed inte sagt att du inte förstår det, bör väl förtydligas också för den goda sakens skull. Men självklart bör man skriva på ett sådant sätt så att ens medskribenter pallar att läsa det man skriver. För mej personligen kommer innehållet och budskapet alltid vara viktigare än sättet det framförs på. Men att börja racka på att folk använder de/dem fel? Njaaaa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Semantikträsket - Om Freeride själv får välja...
Tillbaka
Topp