Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
semestrene i norge o sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marc-I" data-source="post: 96307"><p>Hej </p><p></p><p>jeg kommer fra sveits og jeg snakker bare littegran norsk, men du kan leser, at jeg kan ikke skrever po nosk eller svensk ;-( unschuld... men jeg pröver po engelsk</p><p></p><p>so hey folks</p><p></p><p>togethter with some friends, we want to make a trip to skandinavia this winter (in february). we will try to rent a little bus and drive around in sweden and norway, looking for some nice mountains maybe hills to ride some first lines. but right now, we have only heard about spots like hemsedal and åre (i think those are places for freestyler and not really for freerider?). I would like to ask you if anybody knows some other (good) places for freeriding in norway and sweden ??? </p><p>we read something about some bars in hemsedal, how does the nightlife looks like in other resorts up there ???</p><p></p><p>thanks a lot for any information and sorry for my disability conserning the swedish language </p><p></p><p>with best regards... mhh, lets try in norwegian, i hope it sounds similiar to swedish... mange hilser fra sveits</p><p></p><p> Marc-I</p><p>email: marcivarmagnus[at]hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marc-I, post: 96307"] Hej jeg kommer fra sveits og jeg snakker bare littegran norsk, men du kan leser, at jeg kan ikke skrever po nosk eller svensk ;-( unschuld... men jeg pröver po engelsk so hey folks togethter with some friends, we want to make a trip to skandinavia this winter (in february). we will try to rent a little bus and drive around in sweden and norway, looking for some nice mountains maybe hills to ride some first lines. but right now, we have only heard about spots like hemsedal and åre (i think those are places for freestyler and not really for freerider?). I would like to ask you if anybody knows some other (good) places for freeriding in norway and sweden ??? we read something about some bars in hemsedal, how does the nightlife looks like in other resorts up there ??? thanks a lot for any information and sorry for my disability conserning the swedish language with best regards... mhh, lets try in norwegian, i hope it sounds similiar to swedish... mange hilser fra sveits Marc-I email: marcivarmagnus[at]hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
semestrene i norge o sverige
Tillbaka
Topp