Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Senaste trenden inom skidor...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Remfors" data-source="post: 141741" data-attributes="member: 47724"><p>hahahaha. Shit asså ni som tror att snowblades(skiboard´s" är på väg tillbaka så säger jag nej, dock så tycker många första åkare att det är lättare att åka men enligt mig kommer blades åkare alltid att klassas som ja hur ska man säga för att inte reta upp för många. Men en wannabe form av carving skidan, då när en blades åkare fått upp farten försöker använda de små kanterna men slutar med en sladd. Tror att om ni verkligen testat skidor aldrig gade återvänt till bladesen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Remfors, post: 141741, member: 47724"] hahahaha. Shit asså ni som tror att snowblades(skiboard´s" är på väg tillbaka så säger jag nej, dock så tycker många första åkare att det är lättare att åka men enligt mig kommer blades åkare alltid att klassas som ja hur ska man säga för att inte reta upp för många. Men en wannabe form av carving skidan, då när en blades åkare fått upp farten försöker använda de små kanterna men slutar med en sladd. Tror att om ni verkligen testat skidor aldrig gade återvänt till bladesen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Senaste trenden inom skidor...
Tillbaka
Topp