Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
sensäsong i val thorens?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kokikola" data-source="post: 149662" data-attributes="member: 32715"><p>Undrar om Val Thorens är nåt o ha så sent på säsongen som vecka 14? Är enda veckan vi kan komma iväg och har tänkt oss att åka med UCPA. Val Thorens veckar som ett schysst ställe och det ligger ju på ganska hög höjd o borde därmed funka även i början på april. </p><p></p><p>Är jag helt ute o cyklar när jag hoppas på att det fortfarande kan vara bra så sent? Eller borde jag tänka om och dra med mina kompisar någon annanstans? Och isåfall vart?</p><p></p><p>Efter två säsonger i Österrike känns Frankrike nämligen som nästa stopp på vägen... </p><p></p><p>Tacksam för all hjälp! </p><p>Johanna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kokikola, post: 149662, member: 32715"] Undrar om Val Thorens är nåt o ha så sent på säsongen som vecka 14? Är enda veckan vi kan komma iväg och har tänkt oss att åka med UCPA. Val Thorens veckar som ett schysst ställe och det ligger ju på ganska hög höjd o borde därmed funka även i början på april. Är jag helt ute o cyklar när jag hoppas på att det fortfarande kan vara bra så sent? Eller borde jag tänka om och dra med mina kompisar någon annanstans? Och isåfall vart? Efter två säsonger i Österrike känns Frankrike nämligen som nästa stopp på vägen... Tacksam för all hjälp! Johanna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
sensäsong i val thorens?
Tillbaka
Topp