Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Serre Chevalier 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LisaOlsson" data-source="post: 212833" data-attributes="member: 67241"><p>Hejsan,</p><p></p><p>jag ska jobba på ett franskt hotell och det har varit klart ganska länge. De svenska hotellen i området har fyllt sina platser sen nån månad tillbaka ungefär, men åker man ner i slutet av november/början av december så är det inga problem att hitta jobb (vad jag har hört iaf!) Åker du ner efter jul så är det nog desto svårare!</p><p></p><p>Förra säsongen arbetade jag som au-pair i en helfransk familj vilket faktiskt var kanonkul! Den familjen söker fortfarande au-pair inför kommande säsong om det skulle passa?</p><p>maila isf: agnes1350@hotmail.fr</p><p></p><p>Hoppas det löser sig till det bästa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LisaOlsson, post: 212833, member: 67241"] Hejsan, jag ska jobba på ett franskt hotell och det har varit klart ganska länge. De svenska hotellen i området har fyllt sina platser sen nån månad tillbaka ungefär, men åker man ner i slutet av november/början av december så är det inga problem att hitta jobb (vad jag har hört iaf!) Åker du ner efter jul så är det nog desto svårare! Förra säsongen arbetade jag som au-pair i en helfransk familj vilket faktiskt var kanonkul! Den familjen söker fortfarande au-pair inför kommande säsong om det skulle passa? maila isf: agnes1350@hotmail.fr Hoppas det löser sig till det bästa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Serre Chevalier 06/07
Tillbaka
Topp