Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Serre Chevalier 09/10, Bummartråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bizz" data-source="post: 589385" data-attributes="member: 32937"><p>Idag, efter ungefar 6 veckor fick jag mitt sasongskort pa posten. Bestallde pa franskt vis via brev med mina kontouppgifter nerskrivna. Sa det funkar aven om internetbetalning later mycket smidigare och sakrare. Jag var pepp tidigare men nu kanns det nara. Jag aker ner pa oppningsdagen den 12 december via flyg till Bergamo, tag till Oulx och buss till Briancon. Kan val inte hoppas att nagon annan bokat samma dagar, men ar det fler som ska traggla sig dit med tag och buss? Kanske innan mig sa att man far en ide om hur det kommer vara? </p><p></p><p>henke, hall ut. Din tid kommer. Sjalv var jag 16 nar jag borjade surfa pa freeride och bestamde mig for att jag skulle gora sasong sa fort jag slutade gymnasiet. Sen haller jag med Raspet helt och hallet efter att ha provat bade att jobba heltid och att aka heltid. Det finns verkligen inget varre an att se pudret akas upp medan man ar fast pa ett jobb. Arbetar du istallet heltid fran juni till december sa bor du kunna spara ihop for att slippa jobba heltid under sasongen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bizz, post: 589385, member: 32937"] Idag, efter ungefar 6 veckor fick jag mitt sasongskort pa posten. Bestallde pa franskt vis via brev med mina kontouppgifter nerskrivna. Sa det funkar aven om internetbetalning later mycket smidigare och sakrare. Jag var pepp tidigare men nu kanns det nara. Jag aker ner pa oppningsdagen den 12 december via flyg till Bergamo, tag till Oulx och buss till Briancon. Kan val inte hoppas att nagon annan bokat samma dagar, men ar det fler som ska traggla sig dit med tag och buss? Kanske innan mig sa att man far en ide om hur det kommer vara? henke, hall ut. Din tid kommer. Sjalv var jag 16 nar jag borjade surfa pa freeride och bestamde mig for att jag skulle gora sasong sa fort jag slutade gymnasiet. Sen haller jag med Raspet helt och hallet efter att ha provat bade att jobba heltid och att aka heltid. Det finns verkligen inget varre an att se pudret akas upp medan man ar fast pa ett jobb. Arbetar du istallet heltid fran juni till december sa bor du kunna spara ihop for att slippa jobba heltid under sasongen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Serre Chevalier 09/10, Bummartråden
Tillbaka
Topp