Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Serre Chevalier 09/10, Bummartråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lidstrom" data-source="post: 593300" data-attributes="member: 97719"><p>Inte illa vad ni spårar med OT i vår sköna lilla tråd, men jag gillare! Nu har vårat gäng i alla fall en bil att ta oss ner i igen så nu är det nära, jag funderar på att börja fundera på vad man ska packa ikväll, men är tveksam till att jag kommer orka det så jag tar det nog i nästa vecka istället! :D</p><p></p><p>Kul att det verkar va så mycket sjukt skönt folk som ska ner, som Gurra säger som kommer vi nog hänga en del i parken men puder går ju före dock.. Men mycket park ska det bli i alla fall!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lidstrom, post: 593300, member: 97719"] Inte illa vad ni spårar med OT i vår sköna lilla tråd, men jag gillare! Nu har vårat gäng i alla fall en bil att ta oss ner i igen så nu är det nära, jag funderar på att börja fundera på vad man ska packa ikväll, men är tveksam till att jag kommer orka det så jag tar det nog i nästa vecka istället! :D Kul att det verkar va så mycket sjukt skönt folk som ska ner, som Gurra säger som kommer vi nog hänga en del i parken men puder går ju före dock.. Men mycket park ska det bli i alla fall! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Serre Chevalier 09/10, Bummartråden
Tillbaka
Topp