Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Serre Chevalier 12/13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Markus85" data-source="post: 964789" data-attributes="member: 135250"><p>Jag är intresserad!</p><p></p><p>Lite äldre än genomsnittet här inne, med 27, antar jag men jag ser det som att jag bidrar med min erfarenhet!</p><p>Dumpar mitt nuvarande jobb i slutet på november och tänkte ta mig till alperna på vinst och förlust.</p><p>Har kikat en del mot Valdi då jag vart där förut men är öppen för förslag. </p><p></p><p>Hör av dig så kan vi se om det klickar!</p><p></p><p>/M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Markus85, post: 964789, member: 135250"] Jag är intresserad! Lite äldre än genomsnittet här inne, med 27, antar jag men jag ser det som att jag bidrar med min erfarenhet! Dumpar mitt nuvarande jobb i slutet på november och tänkte ta mig till alperna på vinst och förlust. Har kikat en del mot Valdi då jag vart där förut men är öppen för förslag. Hör av dig så kan vi se om det klickar! /M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Serre Chevalier 12/13
Tillbaka
Topp