Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
serre chevalier 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ottossonj" data-source="post: 1021423" data-attributes="member: 129563"><p>Har nu lyckats hitta en vettig lägenhet för 3 eller 4 pers i Villeneuve, 300 m till lift. Priset är 11.000 kr om man bor 4 pers och 14.500 för 3. Skicka pm för mer info och bilder. </p><p></p><p>Jag behöver alltså 2/3 pers som vill dela boende med mig, men vem är då jag? Jo, jag är en 23-årig boråsare som åkt skidor hela mitt liv, men aldrig kommit iväg och säsongat tidigare. Kommer inte jobba under vintern utan planen är att åka så mycket som möjligt och bara ha det bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ottossonj, post: 1021423, member: 129563"] Har nu lyckats hitta en vettig lägenhet för 3 eller 4 pers i Villeneuve, 300 m till lift. Priset är 11.000 kr om man bor 4 pers och 14.500 för 3. Skicka pm för mer info och bilder. Jag behöver alltså 2/3 pers som vill dela boende med mig, men vem är då jag? Jo, jag är en 23-årig boråsare som åkt skidor hela mitt liv, men aldrig kommit iväg och säsongat tidigare. Kommer inte jobba under vintern utan planen är att åka så mycket som möjligt och bara ha det bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
serre chevalier 13/14
Tillbaka
Topp