Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
serre chevalier 2007, vi har plats i bilen=)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lindacjohansson" data-source="post: 371695" data-attributes="member: 77905"><p>hejje!</p><p></p><p>Jag och en kompis ska åka ner till Serre Chevalier i december, i vår Volvo v40 (med takbox). </p><p></p><p>Reseplanen lyder som följer: </p><p>Avgång Malmö tidig morgon 7/12 - Öresundsbron - Färja Rödby/Puttgarden </p><p>---> /alternativt färja götebrog - Kihl/ <----</p><p>- Biltåg mellan Hamburg och Lörrach(södra Tyskland) 20.30 - Åker av tåget kl 07.00 i Lörrach 8/12 - Vidare färd mot Serre Chevalier (ca 50 mil), givetvis med stop på de ställen ni önskar gå av!</p><p></p><p>I det angivna priset har vi försökt inräkna alla kostnader vad gäller bensin, tullar, vägavgifter, broavgift, färja, samt del i 4-bäddsrum på biltåget genom Tyskland. </p><p></p><p></p><p>Väl mött =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lindacjohansson, post: 371695, member: 77905"] hejje! Jag och en kompis ska åka ner till Serre Chevalier i december, i vår Volvo v40 (med takbox). Reseplanen lyder som följer: Avgång Malmö tidig morgon 7/12 - Öresundsbron - Färja Rödby/Puttgarden ---> /alternativt färja götebrog - Kihl/ <---- - Biltåg mellan Hamburg och Lörrach(södra Tyskland) 20.30 - Åker av tåget kl 07.00 i Lörrach 8/12 - Vidare färd mot Serre Chevalier (ca 50 mil), givetvis med stop på de ställen ni önskar gå av! I det angivna priset har vi försökt inräkna alla kostnader vad gäller bensin, tullar, vägavgifter, broavgift, färja, samt del i 4-bäddsrum på biltåget genom Tyskland. Väl mött =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
serre chevalier 2007, vi har plats i bilen=)
Tillbaka
Topp