Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Serre Chevalier - Beware!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Been" data-source="post: 106105" data-attributes="member: 43856"><p>Kom just hem från serre Chevalier. Ok det var sol en hel vecka men annars var det ej mycket att ha. Dåligt med snö och tröööga liftar.</p><p>Innan vi åkte stog det på Serres officiella sida att det var 40 cm i byn och 95 på toppen, 10 resp 30 är nog mer akkurat!</p><p>Efter lunch var det rullstensås i de backar som ej har kanonsnö. Lämnade in laggen två gånger innan jag hyrde ett par de sista dagarna.</p><p>Offpist, knappast!</p><p></p><p>Summa sumarom, åk någon annanstans!</p><p></p><p>/ Been</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Been, post: 106105, member: 43856"] Kom just hem från serre Chevalier. Ok det var sol en hel vecka men annars var det ej mycket att ha. Dåligt med snö och tröööga liftar. Innan vi åkte stog det på Serres officiella sida att det var 40 cm i byn och 95 på toppen, 10 resp 30 är nog mer akkurat! Efter lunch var det rullstensås i de backar som ej har kanonsnö. Lämnade in laggen två gånger innan jag hyrde ett par de sista dagarna. Offpist, knappast! Summa sumarom, åk någon annanstans! / Been [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Serre Chevalier - Beware!!!
Tillbaka
Topp