Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Serre Chevalier, boende sälskap?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zip_it" data-source="post: 123419" data-attributes="member: 46257"><p>Nu har jag äntligen bestämt mig, jag ska spendera vintern i Serre chevalier. Orten passar min önskemål </p><p>perfekt! Nu ska jag börja leta boende och tänkte att det kanske sitter någon där ute med en lägenhet, eller </p><p>det kanske finns någon som vill hjälpa mig i mitt sökande och kanske joina. Jag sticker nog ner i mitten av </p><p>december, iaf innan jul. </p><p></p><p>Om någon vill hänga på/har en lägenhet på g och behöver fylla den/ vet vart jag kan vända mig/ har en </p><p>lägenhet/ eller bara vill håna mig är ni välkomna att höra av er här eller via mail..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zip_it, post: 123419, member: 46257"] Nu har jag äntligen bestämt mig, jag ska spendera vintern i Serre chevalier. Orten passar min önskemål perfekt! Nu ska jag börja leta boende och tänkte att det kanske sitter någon där ute med en lägenhet, eller det kanske finns någon som vill hjälpa mig i mitt sökande och kanske joina. Jag sticker nog ner i mitten av december, iaf innan jul. Om någon vill hänga på/har en lägenhet på g och behöver fylla den/ vet vart jag kan vända mig/ har en lägenhet/ eller bara vill håna mig är ni välkomna att höra av er här eller via mail.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Serre Chevalier, boende sälskap?
Tillbaka
Topp